Cateva idei; mai mult sau mai putin actuale.

Inainte de  acum.
Acum cateva saptamani, pe la 3 noaptea, se aud batai in usa… Eu visam ceva, sunt sigur, dar m-am trezit.. Afara intuneric, bataile continuau intr-un mod cam salbatic, daca pot sa spun asa. Cand am vazut asta.. mi-am luat inima-n dinti si am strigat “Mama!!! bate cineva la usa.”
Cin’ sa fie, cin’ sa fie…
Un vecin, un locuitor al blocului, care ne spunea disperat “Sunt hotii la subsol!”. Asa s-a dat alarma.. batrani, batrane, tineri, adulti.. toti cu bate, incaltatoare, toiege, etc. Eu, eu stateam in pat.. si ma gandeam “Cine mai fura in ziua de azi?!?!” uite ca mai sunt oameni..
Daca vreti sa stiti cine a fost.. a fost o famile de tigani, care taraia dupa ea un copil de vreo 4 ani, unul mai mare, 8 ani, cam asa.. Acum politia o sa isi faca treaba…. Dar eu nu pot sa cred ca mai exista oameni care fura….
Si un set de intreabri:
1. La citit cineva pe Hugo? (eu aveam/am impresia ca trebuie sa da dovada de superioritate, din toate punctele de vedere, pentru a-l citi)
2. Hugo vs Dickens. Cine “castiga”?  Al doilea credeam ca a scris Moby-Dick…da, m-am inselat…. Poate peste ani, o sa dau un verdict!

No comments:

Post a Comment