I’ve got nothing

Sunt intr-o completa stare de amortire. N-am chef sa scriu, n-am chef sa invat, am asa un mic chef doar sa citesc din cand in cand. O fi de vina astenia de primavara si faptul ca ma dispera timpul asta care trece al naibii de repede. Adica e deja martie? I mean..wtf? Martie?! In curand ma trezesc in sesiunea din vara, iar cu nimic invatat, iar cu examene restante, iar cu chef de nimic, gresesc, cu chef de orice altceva numai nu de invatat.
Ahh, the hell with it, ma duc sa dorm! Mai postez eu cand chiar o sa am ceva interesant de impartasit. Bun, defapt chiar as avea ceva de impartasit, niste frustrari in legatura cu faculta si cu faptul ca ni se predau niste chestii absolut inutile, dar nu cred ca v-ar interesa pe voi ca variola a fost eradicata de 20 ani dar noi tot o invatam si ca la igiena invatam defapt geografie, 2 chestii care n-au legatura una cu alta, da nah, fie, profii trebuie sa-si ia de undeva banii. Somn usor mie!

No comments:

Post a Comment