Domnisoara “profesoara”

Ei da. Azi am fost “noua profa”. Inca imi mai tremura genunchii dar am supravietuit. Am reusit azi sa fac niste exercitii in facultate pe care le-am invatat la cursul din weekend, mi-au iesit si cel mai important, le-au placut si lor. Nu stiu daca a mai fost vreun moment in viata mea in care sa fi fost mai emotionata. Cand am intrat in sala (sala aproape plina) era sa am un atac de panica. Deja imi spuneam “nu am sa reusesc” “o sa ma manance astia de vie” “o sa ma fac de ras”. Deja ma imaginam cum rupeam usa si fugeam caaaat mai departe. Pana la urma m-am adunat, cu greu, cu un  inceput stangaci in care ma chinuiam sa le atarg atentia si sa ii implic, dar am reusit.  Daca inainte imi faceam griji ca nu o sa am ce face in 2 ore, astazi intrasem in criza de timp. M-am descurcat destul de bine, si eu sunt surprinsa. Am primit numai cuvinte de lauda si nu-mi venea sa cred. Acum, nu as vrea sa fiu chiar asa optimista. Parerile sunt impartite dar mi-am demonstrat mie ca pot sa fac asta. E minunat sa iti depasesti limitele, sa realizezi lucruri pe care candva nu ai fi crezut ca nu le poti face. Deja nu mai sunt emotii pentru urmatoarele ore. Presimt ca o sa fie bine.
Nu mai vreau decat sa mananc si sa dorm. De maine iar pe fast-forward.

No comments:

Post a Comment