Canionul 7 Scari din Brasov

Imi amintesc si acum cu placere clipele petrecute alaturi de unchiul si parintii mei la Canionul 7 scari din Brasov. Este un loc de vis, cu un peisaj superb, mai ales daca mergeti in excursie intr-o zi insorita de vara. Am urcat pe o scara de metal , asezata pe stanci si am admirat frumusetea cascadelor . Am urcat scarile, cu teama, plini de emotie, deoarece locul este alunecos si poti cadea daca nu le uric cu atentie. Cascadele susurau si era spectaculos sa veti frumusetea stancilor si a apei care cadea. Situat in Piatra Mare, defileul este sapat in calcar avand o lungime de 160 m. Este mai greu accesibil iarna, dar vara este o splendoare sa admire stancile masive si razele soarelui jucandu-se in apele cascadei. Nu am avut nevoie de echipament specializat pentru a urca scarile, accesul a fost facilitate de vremea insorita. Cu cat urcam mai sus cu atat simteam ca prindem aripi si ca ne putem cufunda intr-o oaza de liniste. Este un peisaj splendid, tot ce isi poate dori un turist dornic de aventura, de a simti adrenalina si de a isi linisti sufletul intr-o oaza de liniste.

No comments:

Post a Comment