Third part of a beautiful life


Intotdeauna va fi amuzant sa bat din palme cand rad cu tipa asta, sa o astept, sau sa ma astepte, mereu in acelasi loc (cu mici abateri), la aceeasi ora (de obicei aceeasi)…Mereu imi va placea sa termin un suc in doi timpi si trei miscari cu ea. Si toate lucrurile astea suna mai bine decat orice alt lucru. AVEM potentialul. Ea a castigat azi putin self-esteem. Destul despre ea, sa trecem la mine. Planurile noastre pentru viitor din viitor sunt multe. Planurile pentru prezentul din viitor, si mai multe, astea ne-am dorit mereu!

Stau pe marginea patului si fumez o tigara, ar merge, nu? Nu, nu fumez, inca nu fumez. Am douazeci de anisori, toti spuneau ca ma voi apuca de fumat intr-un tarziu, nu m-am apucat. Stau pe marginea patului si mananc un mar, tipa asta nu vine, intotdeauna fuge de probleme, dar e-n regula, tot o iubesc (chiar de nu-i spun asta asa des, stiu ca ea stie). Maine ne repara baia. L-am sunat in draci pe instalatorul nostru preferat, dar zice sa nu tot clopotim, ca vine, ca intotdeauna…intarziat. Dar e simpatic si el, il stim de o vreme… tot intinereste, parca.

Azi mergem la party so thou shalt all fuck off! Avem planuri de viitor. Planuri mari. Si ce?

No comments:

Post a Comment