Prima oara la vot

Va mai amintiti oare, momentul in care ati participat prima dat la vot? Eu da. Habar nu am pentru ce s-a votat si de ce. Era foarte important faptul ca eu aveam drept de vot. Si ca in sfarsit imi puteam spune si eu parerea in legatura cu ceva. Pana sa apuc sa votez eu, cu manutele mele, mereu intram in cabina de vot cu mama sau cu tata. Asteptam acel moment in care puteam sa fac asta singura. Dar tot cu tata am intrat.
 
Eram atat de incanatata ca in sfarsit mi s-a indeplinit un vis. Atunci mi se parea ceva atat de serios si de important. Mai ales fiindca vedeam cat de hotarati erau oamenii sa mearga la un amarat de vot. Atunci nu intelegeam de ce. Azi inteleg, dar nu-mi mai pasa. Mai imi amintesc si ca atunci era o coada la cabinele de vot de numai. Si stateam cu buletinul in mana si numaram oamenii din fata mea. As vrea sa mai am si azi macar putin din entuziasmul de atunci. Insa din pacate acesta a disparut cu desavarsire. Si cu siguranta ca nu am sa-l recapat prea curand. Nici eu si nici altii ca mine.

No comments:

Post a Comment