Concediul la mare

Anul acesta ca jumatatea din romani, am fost in concediu. Unii prin Grecia, altii din Turcia, iar eu la mare. La marea noastra draga si spre surprinderea mea si curata. Am fost in Costinesti undeva la inceputul lunii septembrie.

Nu am stat la plaja chiar in centrul Costinestiului, ci undeva aproape de epava. Facand o comparatie, cele doua parca erau rupte din doua lumi diferite. Cea din centru aglomerata, plina de tigari, resturi de pizza pe care se bateau pescarusii, pahare de bere, muzica urland ajungand sa tipi pentru a intretine o conversatie. In cealalta parte, unde am stat, erau cu totul altceva. Plaja curata, fara deseuri, fara pizza pentru pescarusi, o liniste deplina, un loc in care chiar poti spune ca te relaxezi.

Pana la urma asta si conteaza dupa parerea mea, sa ne incarcam bateriile dupa un an de munca sau de scoala, un loc in care doar sa stam si sa ne bucuram de liniste. Daca un an intreg aud muzica, fie ca vreau sau nu, incepand de la vecinii petrecareti pana la manele din autobuz sau taxi, macar in cele 10 zile sau cat dureaza concediul sa ma rup de toate si sa stau. Pur si simplu. Fara telefon, fara muzica, fara internet, fara Bianca Dragusanu care si-a rupt o unghie, fara tristele sirene ale ambulantelor croindu-si drum printre masini.

Astfel ca in vacanta m-am relaxat, m-am bronzat, negandindu-ma la momentul intoarcerii la rutina.

No comments:

Post a Comment