Brandul personal

Intr-o societate moderna in care se consuma produse in functie de notorietatea si popularitatea brandului, in care votam politicieni pentru ca numele lor are un ecou mai mare mare in mintea naostra sau urmarim show-uri TV si vedete pentru ca sunt mai bine promovate decat altele, nu mai este nicio indoiala ca PR-ul este esential. Succesul unui business sau al unui personaj public, fie ca vorbim de lumea show-bizz-ului sau de scena politica – depinde de cat de bine se promoveaza, de cat de bine stie sa-si vanda imaginea. Este un fapt demonstrat si nu mai e nevoie de niciun argument.

Mai mult decat atat, fiecare dintre noi reprezinta in sine un “brand” – fiecare dintre noi are o imagine clar stabilita in ochii celor din jur, ca suma a comportamentelor noastre, a ideilor, a competentelor, a impresiei fizice si a modului in care interactionam cu cei din jur. Fie ca ne dam seama sau nu, noi suntem cei care ne “vindem” imaginea in fiecare zi, cei care reusesc sau nu sa se promoveze, cei care isi fac propria reclama. Si cu cat constientizam mai repede ca pentru a reusi in viata avem nevoie de un “PR personal”, de a ne lucra imaginea per ansambu cu atat vom avea mai repede cheia succesului. O prima conditie esentiala a unui bun PR personal este modul in care gandim referitor la noi insine. De aceea gandirea pozitiva este un must. Alaturi de gandirea pozitiva, este necesar sa “lucram” toate aspectele legate de exterior – respectiv modul in care ne percep ceilalti: aspect fizic, imbracaminte, accesorii, bijuterii, masina, carte de vizita, modul de a vorbi, modul de a privi, comportamentul.

Toate spun cate ceva despre o persoana si depinde numai de tine sa iti adaptezi mentalitatea si imaginea exterioara la ceea ce iti doresti de la viitorul tau, sa iti modelezi un brand anume care sa te ajute sa iti implinesti scopurile.

No comments:

Post a Comment