Iurgan

Iurgan era un baiat din Sinaia si avea un mod amuzant de a fuma. Tot timpul cand fuma scotea flacari pe nas pentru ca ai iesea fum din nari. Imi placea felul lui de a fuma tigara dupa tigara si imi placea cum fumeaza nesatios si cum incearca sa se hraneasca cu fum. Scoate mereu fum pe nas si imi place cum se comporta cand e cu prietenii: vorbeste frumos si elegant si are un mod de a fuma gingas, scoate din cand in cand cate o rafala de fum, nu scoate fum ca o locomotiva cum face de obicei. Imi place felul lui de a fi si modul lui de a se comporta cand e cu prietenii si imi place tot ceea ce aflu de la el, caci se pare ca stie viata orasului.

Este o persoana ambitioasa si sociabila si imi place cum se comporta cu cei din jur, este mereu glumet si vesel si imi place cum se integreaza in diverse medii si cu cei din jur. Este cea mai amuzanta persoana din fostul nostrum grup si imi place tot ceea ce mi-a oferit: petreceri la el acasa, jocuri de basket si multe clipe frumoase in compania sa in parcuri, degustand diverse bauturi si facand multe glume bune. Imi place tot ceea ce este legat de el si de amintirea sa si imi place tot ceea ce are legatura cu el, este o persoana sociabila si care stie sa se faca placut in grupul de prieteni si este o persoana care stie ce vrea de la viata pentru ca mereu incerca sa se descurce prin munca lui pe santier, fie ca avea mult sau putin de castigat. Era persoana care mi-a placut mie si care a fost simpatica in grupul nostru de prieteni si care reusea mereu sa ne binedispuna pe toti, indiferent cat de plictisiti eram sau cat de posaci ne prindea acea zi.

Era o persoana ambitioasa si prietenoasa si inca ma amuza amintirea lui cu o falca umflata, pentru ca avea o masea umflata si care nu parea sa ii treaca. Este persoana cea mai amuzanta din grupul nostru de prieteni si care stie mereu sa faca fata unei petreceri si sa fie mereu amuzanta si glumeata si sa ne faca sa ne simtim bine.

No comments:

Post a Comment