Gandurile negre

Azi a fost o alta zi aiurea pentru mine. Nu are rost sa intru in amanunte, fiindca nu cred ca intereseaza pe nimeni problemele mele. Ideea e ca am primit o veste nelalocul ei, nu e de foarte rau, dar nici de bine. E pe baza medicala. Doamna doctor nu era ingrijorata, insa eu tot am plecat de la cabinet cu pitici pe creier.
 
Iar eu defel am obiceiul de a face din tantar aramasar. Au mai fost cazuri ca ale mele, cel mai probabil, si au avut un final fericit. Insa stiti si voi cum sunt femeile. Intotdeauna pun raul in fata. Asa fac si eu. Dar pe bune ca nu ma pot abtine. Incerc din rasputeri sa gandesc pozitiv, insa nu imi iasa in momentele acestea. Uneori am impresia ca toate aceste ganduri isi fac loc in viata mea cu forta. Cu cat incerc sa gandesc mai pozitiv, cu atat mai rau gandesc. Si mai stiu ca sunt lucruri pe care nu ai cum sa le controlezi, fiindca efectiv nu depind de tine. E foarte important, ca in orice situatie te afli sa gandesti pozitiv. Asta conteaza mult si pentru psihicul tau si pentru starea ta medicala. Cel mai bun exemplu in acest caz, e o persoana pe care o cunosteam de ceva vreme si a fost diagnosticata cu cancer la plamani. Si nu a incetat sa se bucure de viata si sa fie optimist .Rezultatul? Dintre toti cei care au fost diagnosticati in acelasi timp cu el, doar acesta a trait cel mai mult. Aproape 8 ani peste termenul dat de medici.
    
Deci, gandurile negre, nu ar trebui sa faca parte din viata noastra de nici o culoare, de nici un fel. Doar ca uneori e cam greu sa iti pastrezi optimismul intr-o problema care tie ti se pare foarte grava.

No comments:

Post a Comment