Despre facebook

De cand cu Facebook-ul toata lumea parca a innebunit. Daca nu ai pagina de facebook, nu existi. Cel putin printre adolescenti. Acuma toata lumea e necesar sa aiba o pagina din aceasta. Sa se vada ca ai o viata sociala, ca esti o persoana activa. Trebuie sa ai poze din cele mai recente, sa fi sigur ca impresionezi.
 
Vedeti voi, sunt mai multe categorii de pesoane care au profil de facebook. Sunt cei care nu rateaza nici o postare pe facebook. Se stie despre ei, cand si-au baut cafeaua, cu cine, daca e intr-o relatie si cu cine, ce casa si-a cumparat si cum arata. Aici inevitabil intra pozele in discutie. Apoi sunt cei pasivi. Cei care au cont de facebook, dar nu il folosesc cu lunile. Pur si simplu l-au facut, doar ca sa fie in ton cu lumea ca sa spun asa. Nu au activitate de ceva vreme , dar cu toate astea urmaresc ce fac prietenii lor din lista. Insa nu comenteaza pozele, nu dau like-uri si nu se baga in nici un grup. Mai este si categoria de mijloc, acea categorie care nu ofera nici prea multe detalii, dar nici nu isi lasa contul de izbeliste. Si daca scrie ceva la status nu prea e bagat in seama. Asta pentru ca e nu e o persoana prea sociabila. Eu am cativa prieteni in lista mea, dar pot sa si recunosc ca majoritatea habar nu au de viata mea. Si nu ma supar. Macar pot sta linistita ca nu se baga nimeni cu picioarele in viata mea.
 
Imi place insa sa fac parte din diferite grupuri. Desi nu sunt activa, macar mai aflu cate o reteta noua, mai aflu cate un sfat despre cum sa-mi scap copilul de pampers sau alte chestii de genul acesta.

No comments:

Post a Comment