Prima betie

Prima mea betie a avut loc, evident dupa ce mi-am cunoscut sotul. Pana atunci. eram fata cuminte si nu ma dadeam la bautura decat asa ocazional si foarte putin. Insa de cand mi-am cunoscut sotul, am inceput sa ies in cluburi. Si evident ca am inceput sa beau tot felul de coctailuri si bauturi din astea de femei.
 
Asa de bine merge un cocktail rece lanaga un dans frumos. Cum nu se poate mai bine. Doar ca uneori nu mai tineam socoteala paharelor. Dar nici sa nu va imaginati ca ajungeam acasa in patru labe. Niciodata nu am ajuns pana in stadiul in care sa dau la rate, sau sa nu mai stiu nimic de mine. Da, ma ameteam ca lumea, poate nu mergeam drept, insa niciodata nu uitam ce am facut in seara respectiva. Asa ca nu prea ma putea prosti nimeni, sa fac ceva ce nu vreau. Cand am cateva pahare la bord, eu ma apuc sa iubesc pe toata lumea. Daca sunt intr-o gasca de 5 prieteni, ma apuc si ii iau in brate pe toti, fara nicio jena. Si imi cer iertare daca le-am gresit vreodata cu ceva. Apoi daca am si muzica, incep si dansez exact asa cum simt, fara sa ma intereseze niciun aspect. Imi dau frau liber sentimentelor sa zic asa. Si multora le place. Ma rog barbatilor, fiindca fetelor, sigur nu. Astea cu siguranta ma barfeau la greu. Din celalalt punct de vedere, mai intim intre un cuplu sa zic asa : D, ala e fantastic, dupa vreo cateva pahare bune la bord. Nu pot sa dorm pana nu ma  calmez. Asa ca de multe ori daca ies in oras fara al meu sot, ajung acasa, il trezesc, si apoi il recompensez fiindca a stat cu fetita cumintel acasa, in timp ce eu m-am distrat. Si oricum stiu ca nu se supara deloc. Ba din contra, chiar ii place.
 
Prima mea betie cam asa s-a desfasurat, avand in vedere ca eram deja cu el, chiar logoditi daca nu ma insel. Si ma bucur ca ma port cat de cat normal la betie, fiindca altfel nu stiu daca as avea curajul sa beau mai mult decat imi permite organismul.

No comments:

Post a Comment